huaarrgh!!

FUH!!,im quite tired today..doing HOMEWORKS,making BURGERS,eating BURGer,clean the plate after eating,preparing my BED, soooo TIRED!!!i have another 2 weeks before get back to my 'beloved' college..hahha..btw,i think my homeworks are still mountaining..hik3..need to think how to finish it all..so,need to stop..wanna sleep with a best dream likes dreaming about me and a cute gurl getting married,have a child,big house,good work,cute child too,spending our time together in front of huge box name TV,watching our fvret reality tv show,laughing together,how beautiful it been..wahh!!!hahaha..dadaa~

Going Back to Village

hoho!!!
having a short + nice holidays in Kota Tinggi!!huhu..

wahhhh,,there are much diffrent thing i found at my nenek+atoks' house..

like what??huhu,
a cute,quiet,n grey CAT!! shock?!of kourse not yeeaap??
um,,look at the pictures of Tnjg.Balau n Batu Lyar!!!


my fmily n i went there..
we all were having our lunch in polystryne!!! 
even the meals are from home..and even we all brougt plate as well..




 beautiful rite?!





this also:)

Just The Way You Are


Bruno Mars:)

hopes and dream:)

hopes..?dream..?huhu..no wonder la what people want to say..
for me, everybody has their own hopes n dreams just like me.. 
um,,btw,,my hopes are to get more followers of course, to get fwen laa, n to be happy all days..
and my only one dream is that if i were a billionaire..hahaha!
i can buy anything i like just like the other people out there..
there are several things that i want to buy,,but when i look in my pocket,,haha..its empty la..LOL..
 so it bcame my dream only until now..haha..not so funny actly..
um..so,,what are ur dreams n hopes??just keep in ur mind k!! no need to tell me..not intrested to know  :)

senyum:)

aku ni jarang senyum act.. tp kdg2 bile snyum,,sronok sgt..
ingat lagi ade program kt mktb time aku f3,,
ade abg mne entah dtg..dia ajk nyanyi lagu senyum seindah suria..
haaah..nilah liriknyer..huhu..

Senyum seindah suria
Yang membawa cahya
Senyumlah dari hati
Duniamu berseri



Senyum umpama titian
Dalam kehidupan
Kau tersenyum ku tersenyum
Kemesraan menguntum




Senyum... kepada semua
Senyumanmu amatlah berharga
Senyum... membahagiakan
Dengan senyuman terjalinlah

Ikatan...

kahkahkah!!

exu cREw:)

ni sume gmbar2 time g ronggeng kt bndr bp..
huhu..seronok jgk ar dpt mkn mee goreng n rojak free..
nikmatila gmbar2 ni oke??

 ni kat tmpat pijak yg batu kcik2 tu..
sakit duduk kt cni..

 nta cmne leyh tbe2 jmpe pak guard mrsm bp lak kt tsik y..

 hahaha..plek2 jep diorg nih..

 tempat nih lawa au..

 cewaahh..huhu..bergaye la siot..

hohoho..cam bdk2 dah..

kawan:)

hoho!!
aku na ctew kt kowunk about kwn..
kwn nie segalenyer..
an3??
huuuuu..
nk ctew bout sowg kwn aku ni..
(act dy y swoh ctew kt blog aku)
lalala..
nme dy Ameer Farhan bin Ismail.. 
haaaah!!ni la dy y aku ckp tu:
dy ni lau lyan pale dy mmg besh..
aku lau lpak nan dy msty tergelak la syot..
huhu..
dy ni jnis hati kering beb..
besh3!!
lau dlu nk g mlke..
msty ajk dy..
rndunyer kt pntai puteri yep??huhu..
tp skunk da ta tron mlke daa..
huhu..

m.i.b.s:)

ape tu m.i.b.s??
hehehe..mibs =  muhammad izzat bin sulaiman laa..

Muhammad - yg terpuji
Izzat - keagungan,kekuatan,kemuliaan
Bin - anak lelaki laa
Sulaiman - nama nabi

so,huhu..besh an mksud nme aku..
huuhuu..um..besh jgk ar dgn nma tu..
huhu..